Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Žan Teršek je že skoraj 10 let zaposlen pri Špici, kot Vodja prodaje za Adriatic regijo. Preberite kaj je povedal o svoji izkušnji.
Svojo kariero na Špici sem pričel vzporedno z absolventom dodiplomskega študija in nadomeščanjem porodniške odsotnosti vodje nabave in logistike. Ker sem študiral logistiko, sem teoretično znanje pridobljeno na fakulteti lahko hitro apliciral na realnih primerih.
Moj temeljni cilj je dvig prodaje našega produkta čez hčerinska podjetja, ki jih imamo v Adriatic regiji. To poskušam doseči s spremljanjem aktivnosti lokalnih prodajalcev, tedenskimi briefing sestanki z lokalno ekipo, sodelovanjem na ključnih prodajnih sestankih, ki jih imamo s potencialnimi kupci.
Delo je raznoliko, največji plus pa je to, da je prepuščeno moji samoorganizaciji, česa se lotim ter seveda kdaj.
V Špici je vsak dan mešanica reševanja izzivov, kontinuiranega strmenja k napredku, kot tudi neformalnega druženja s sodelavci, katere izven podjetja lahko označim za prijatelje. Ena največjih prednosti Špice je lokacijska kot tudi terminska fleksibilnost dela. Če se vrnem, v študentske čase, ko sem začel pot v Špici, sem zjutraj hodil na predavanja/vaje, nato pa popoldan oziroma zvečer, pričel z delom, mnogokrat od doma. Ravno zaradi takšne prilagodljivosti je bilo podjetje super pripravljeno na pandemijo, ko je delovni proces tekel nemoteno, ne glede na to, da smo bili skoraj vsi več kot pol leta na delu od doma.
Običajnega dne ni, če pa bi ga moral nekako povzeti, bi izgledal takole. Najprej preberem elektronsko pošto, ki si jo glede na GTD metodologijo razvrstim po mapah, nato pogledam rezultate in aktivnosti na PowerBI. Zatem, če nimam sestankov, se lotim odgovarjanja na maile glede to, kako sem jih prej razdelil in prioritetiziral. Po sestankih si, v kolikor sem v pisarni, običajno privoščim kos sadja, ki ga podjetje priskrbi svojim zaposlenim. Nato pa se izmenjavajo maili in sestanki do konca delovnega dneva.
Najbolj ponosen sem na uspešno zgodbo, ki jo pelje Špica Centar (regijska podružnica v Srbiji), ne glede na izzive, s katerimi smo se soočali v prejšnjih letih.
S tem, da je to okolje, ki nudi veliko možnosti za razvoj in osebno rast posameznika. Podjetje ima posluh za vlaganje v nova znanja zaposlenih, kot tudi za predlagane izboljšave, ki pridejo s strani zaposlenih, kar daje občutek, da je vsak posameznik cenjen. Prav tako je zaposlenim prepuščena odločitev, kdaj bo delal v pisarni in kdaj od doma, kar olajša življenje in posledično dvigne produktivnost zaposlenih.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.