Choose languageLanguage
Študija primera

Ključno: kompatibilnost s sistemom SAP

Ključno: kompatibilnost s sistemom SAP Ključno: kompatibilnost s sistemom SAP

  • Panoga: Inovativne rešitve za razsvetljavo
  • Rešitev: Špica Time&Space
  • Število zaposlenih: 1.100 v Srbiji, 5.800 na ravni skupine
  • Skupina: 90 prodajnih pisarn po vsem svetu

Skupina Zumtobel je mednarodno podjetje s sedežem v Dornbirnu v Avstriji. Je vodilna v svetu na področju inovativnih rešitev za razsvetljavo. Zumtobel že več kot 70 let razvija prilagojene rešitve za razsvetljavo, ki izpolnjujejo izjemno stroge zahteve glede ergonomije, ekonomičnosti in okoljske sprejemljivosti ter zagotavljajo tudi estetsko dodano vrednost.

Z več kot 5.800 zaposlenimi in 90 prodajnimi pisarnami po vsem svetu Zumtobelovi produkti in rešitve predstavljajo standarde kakovosti in trajnosti v panogi.

Proizvodni obrat ZG Lighting, ki je del te priznane skupine, v Srbiji uspešno posluje že več kot sedem let in pol. Gre za eno od desetih Zumtobelovih tovarn na treh celinah, ustanovljena pa je bila kot "greenfield" investicija v Nišu. Tovarna, ki meri kar 40.000 m², zaposluje več kot 1.000 delavcev.

undefined

14 terminalov in kar 74 čitalnikov

»Inovativna rešitev, ki jo je ponudila Špica, je bila točno tisto, kar smo iskali, še posebej pa nas je pritegnila kompatibilnost s sistemom SAP, kar je bil ključni pogoj pri izbiri sistema evidentiranja delovnega časa,« pravi Dragana Ristić, vodja kadrovske službe v Zumtobel Group Srbija.

V tovarni v Nišu se evidentiranje delovnega časa izvaja na 14 terminalih, kontrola pristopa pa s pomočjo 74 nameščenih čitalnikov.

Podjetje Zumtobel je prvi referenčni uporabnik rešitve Time&Space, ki je vzpostavil dvosmerno integracijo s sistemom SAP. Vsi podatki o prijavah v sistemu Time&Space se neposredno prenesejo v SAP, podatki iz sistema SAP pa se prav tako prenesejo nazaj v Time&Space, kar omogoča popolno sinhronizacijo podatkov.

Funkcije: Dvosmerna SAP integracija

  1. Dvosmerna integracija s SAP sistemom. Vsi podatki o prijavah v Time&Space se neposredno prenesejo v SAP, podatki iz sistema SAP pa se prav tako prenesejo nazaj v Time&Space.
  2. Večja učinkovitost, manj napak pri vnosu podatkov in izboljšanje splošne administrativne kontrole.
  3. Natančna kontrola pristopa na specifičnih lokacijah ter za specifične skupine zaposlenih.

Večja učinkovitost, manj napak

Špicina rešitev Time & Space je zaposlenim v podjetju Zumtobel olajšala upravljanje evidentiranja delovnega časa in kontrolo pristopa. Sistem zaposlenim omogoča, da spremljajo svoj delovni čas v realnem času. Izboljšal je tudi učinkovitost, zmanjšal možnost napak pri vnosu podatkov in izboljšal splošno administrativno kontrolo.

»S pomočjo sistema Time&Space smo rešili izziv natančne kontrole pristopa na specifičnih lokacijah ter za specifične skupine zaposlenih. Zdaj lahko enostavno omejimo pristop za zaposlene, določimo, kateri zaposleni lahko vstopijo na določenih vratih in kateri ne, kar je še posebej uporabno v oddelkih, kot sta skladišče in proizvodnja,« poudarja Nemanja Milojković, strokovnjak za upravljanje človeških virov pri Zumtobel Group Srbija.

Najbolj uporabne funkcije sistema Time&Space

»Najbolj uporabne funkcije sistema Time&Space so natančnost pri evidentiranju delovnega časa in prisotnosti ter stalna in zanesljiva podpora, ki nam omogoča nemoteno komunikacijo. Vedno se lahko zanesemo na hitro in učinkovito pomoč. S tesnim sodelovanjem s Špicino ekipo za podporo strankam so vsi izzivi rešeni v najkrajšem možnem času,« pravi Nemanja Milojković.

Dragana Ristić, vodja kadrovske službe pri Zumtobel Group Srbija, se strinja, da sta največja prednost sistema Time&Space »natančnost evidentiranja delovnega časa in preglednost podatkov, kar omogoča enostavno sledenje vsem relevantnim informacijam. Ti podatki so izjemno koristni za nadaljnjo analitiko, kar prispeva k boljši organizaciji in sprejemanju natančnih poslovnih odločitev.«

Sistem Time&Space v podjetju v veliki meri uporabljajo za spremljanje odsotnosti, pa tudi za spremljanje vseh vrst evidence delovnega časa. Sistem uporabljajo tudi za izračun plač, kar pomeni, da je integriran v proces priprave plačilnih list, kar bistveno olajša administrativne naloge in povečuje natančnost obračuna plač.

undefined»Kot uporabnik sistema Time & Space bi vsekakor priporočal vsem podjetjem, da razmislijo o uvedbi tega sistema,« sklene Nemanja Milojković.

Rezultati:

  • Natančno evidentiranje delovnega časa
  • Stalna in zanesljiva podpora
  • Informacije, ki jih zagotavlja rešitev, so izjemno uporabne za analitiko
  • Boljša organizacija in pomoč pri sprejemanju natančnih odločitev
  • Natančen izračun plač