Podjetje, ki Špicino rešitev uporablja že od samega začetka
Rešitev: Špica All Hours
Vsebina:
- Zakaj je dobro, da mlado podjetje hitro uvede sistem, kot je Špica All Hours?
- Kdo je podjetju United Towers priporočil uvedbo Špicine rešitve?
- Kako so preprosto uredili beleženje časa za malico?
United Towers
- Industrija: telekomunikacije
- Velikost podjetja: malo (del širše skupine Tawal iz Savdske Arabije)
- Število zaposlenih v dveh hotelih: 7 v Sloveniji (podjetje je povsem novo)
»Startup« v lasti močne korporacije
United Towers je v Sloveniji še zelo mlado podjetje, nekakšen »startup« v lasti močne mednarodne korporacije. Zato je specifično tudi delo Mie White, vodje administracije:
»Postavljamo novo podjetje povsem od začetka, zato je v praksi tudi moja funkcija specifična. Če lahko komurkoli kjerkoli v podjetju pomagam, mu seveda priskočim na pomoč.«
Podjetje gradi in upravlja bazne postaje za telekomunikacijske operaterje v Sloveniji. Sodi pod okrilje Savdske korporacije Tawal, ki skupaj zaposluje okoli 500 oseb in ima v JV Evropi podjetji z enako dejavnostjo kot v Sloveniji še na Hrvaškem in v Bolgariji.
United Towers v Sloveniji za zdaj zaposluje sedem oseb, a je še povsem na začetku poslovanja, saj je bilo podjetje ustanovljeno pred le nekaj meseci, ko se je ekipa ločila od Telemacha. Seveda pa imajo že načrte za rasti podjetja.
Špicino rešitev jim je priporočila Unija
»Najprej smo želeli All Hours malce preizkusiti. V prvih 14 dneh smo ugotovili, da je preprost za uporabo, zato smo se ga odločili obdržati.«
»Špicino rešitev nam je predlagalo računovodsko podjetje Unija, da bi imeli podatke za obračun plač čim bolje urejene. Mi nismo poznavalci tega področja, poleg tega pa smo šele v fazi vzpostavljanja podjetja, zato smo seveda upoštevali njihov nasvet,«
pripoveduje Mia White in dodaja:
»Najprej smo želeli All Hours malce preizkusiti. V prvih 14 dneh smo ugotovili, da je preprost za uporabo, zato smo se ga odločili obdržati. Zdaj Špicino rešitev že dva meseca uporablja vseh sedem zaposlenih v našem podjetju. Do konca leta nas bo predvidoma vsaj 11.«
Špicina rešitev v podjetju skrbi za beleženje evidence delovnega časa. Podatki se izvozijo in pošljejo Uniji za obračun plač.
V podjetju United Towers se medtem ob pomoči Unije in Špice že učijo, kako sproti beležiti delo na terenu, pa tudi, kako vzpostaviti vse druge podrobnosti beleženja delovnega časa.
»Uredili smo tudi beleženje časa za malico. Avtomatsko se vsem beleži polurni odmor,«
pravi Mia White in dodaja, da je rešitev, kot je All Hours, še toliko bolj dragocena, ker imajo na začetku poslovanja še veliko dela z drugimi obveznostmi.
Kakšen je bil začetni odziv v tako majhnem podjetju?
Mia White:
»Predstavniki Unije so dejali, da nam je Špicina rešitev lahko v podporo, pa sem samozavestno rekla, da bom zadevo sama preučila. Tudi sicer rada sama iščem rešitve, saj verjamem, da se tako lahko največ naučim. Izkazalo se je, da sploh ni zapleteno. Pri Uniji so mi pomagali z rešitvijo za beleženje časa za malico, izrednih dopustov, odsotnosti zaradi krvodajalskih akcij ipd., vse ostalo pa sem lahko rešila sama.«
Po besedah Mie White so bili v Špicini službi za podporo zelo odzivni. Če je bilo potrebno, so jim hitro poslali video ali pa pojasnili, kako se zadeve lotiti. Vsi zaposleni v United Towers za beleženje delovnega časa uporabljajo aplikacijo na mobilnem telefonu, Mia White pa tudi spletno verzijo Špicinega produkta, ker dela v pisarni:
»To je to, kar smo želeli.«
Povprečna starost zaposlenih je okoli 45 let, pa kljub temu nihče ne pogreša beleženja delovnega časa na terminalu, vsi so zadovoljni z mobilno aplikacijo.
»Na začetku sem jim na vrata nalepila sporočilo, naj se prijavijo, ko pridejo na delovno mesto, in odjavijo, ko odidejo iz službe. To je bilo dovolj,« zaključuje Mia White.
Zakaj je Špicino rešitev dobro uvesti na začetku poslovanja?
To smo vprašali Blaža Kržišnika, vodjo prodaje v Uniji, ki je Špicino rešitev predlagala podjetju United Towers:
Blaž Kržišnik, Unija:
»Najbolje je, da se majhna podjetja na ta način dela navadijo takoj. Zato nas veseli, da se je podjetje United Towers odločilo Špicino storitev uvesti že ob začetku poslovanja.«
»Ko podjetja rastejo, sčasoma prerastejo majhne, lokalne ali interne računovodske službe, ki težko sledijo hitrosti storitev, ki jih zahvaljujoč digitalizaciji in avtomatizaciji nudi Unija. Na ta način vsako podjetje točno ve, kje stoji, in ne potrebuje več čakati mesec ali več na svoje poslovne rezultate.
Najbolje je, da se majhna podjetja na ta način dela navadijo takoj. Zato nas veseli, da se je podjetje United Towers odločilo Špicino storitev uvesti že ob začetku poslovanja.«
V Uniji še poudarjajo, da si je treba nenehno prizadevati za razvoj najsodobnejših tehnologij, ki bi strankam omogočile pomembno konkurenčno prednost. To pomeni, da je treba biti ves čas na preži in pripravljen hitro izkoristiti prejete informacije ter pripraviti poročila v manj kot 24 urah.
Cilj Unije je uporaba tehnologij, ki bi omogočile hitrejše obdelave, da bi stranke podatke iz oddanih dokumentov lahko v aplikaciji pretvorile v poročila in poslovne rezultate napovedale v eni minuti.
»Poznani želimo biti po celoviti ponudbi. To pomeni, da želimo strankam nuditi vse informacije oz. 90 odstotkov vseh storitev, ki jih potrebujejo za vodenje poslovanja. To bodisi storimo sami bodisi v sodelovanju z našimi poslovnimi partnerji, kot je Špica International. Njen sistem za beleženje delovnega časa z veseljem ponujamo svojim strankam,«
še pravi Blaž Kržišnik.
Prednosti rešitve za novo podjetje:
- prihranek človeških virov za številne druge obveznosti ob ustanavljanju podjetja,
- preprosta uporaba rešitve je pisana na kožo majhnim, novim podjetjem,
- izbor funkcionalnosti po meri novega podjetja,
- odzivna Špicina služba za podporo strankam.