NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "TOP 3 trendi v intralogistiki", 23.4.24 od 9.00 - 09.30 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Webinar

Posnetek webinarja: Kako upravljati delovni cas s pomocjo telefona - SMT

Posnetek webinarja: Kako upravljati delovni cas s pomocjo telefona - SMT
Datum
14/02/2022

Špica Mobile Time je aplikacija za pametne telephone (Android, iOS), ki uporabnikom omogoča upravljanje z delovnim časom – svojim ali od ekipe. V pisarni, iz terena ali od doma.


Na webinarju smo predstavili:

  • registracijo prihoda in odhoda z delovnega mesta oz. registracijo dela na domu,
  • pregledovanje podatkov o prisotnosti in kršitvah,
  • pošiljanje in potrjevanje vlog za odsotnost,
  • sledenje potrjenim in čakajočim vlogam v realnem času.


Želite upravljati čas s pomočjo telefona tudi vi?