Choose languageLanguage
Študija primera

Špicina rešitev je odlična za spremljanje dela na terenu

Špicina rešitev je odlična za spremljanje dela na terenu Špicina rešitev je odlična za spremljanje dela na terenu
Tagi: Storitve

Rešitev: Špica All Hours

Vsebina:

  • Kako uporabiti Špicino rešitev za boljšo organizacijo dela na terenu?
  • Kako Špicin All Hours pomaga podjetju Ivas Group zadržati delavce?
  • Kako Špicina rešitev pomaga hrvaškemu podjetju pri pogajanjih o ceni s strankami?


undefined

Ivas Group

  • Panoga: tehnična podpora za velike prireditve na področju avdio-vizualne tehnike
  • Velikost podjetja: majhno (a med tremi največjimi podjetji v tej panogi na Hrvaškem)
  • Število zaposlenih: 35 (v sezoni dodatno do 50 začasnih zunanjih sodelavcev)


O podjetju Ivas Group: V družbi svetovnih znamk


Ivas Group se ukvarja s tehnično podporo za velike dogodke na Hrvaškem ter širše po Evropi in v Ameriki. Osredotočajo se na začasne montažne konstrukcije (mobilne odre, strehe nad odri, trdne strukture in nosilne motorje), ozvočevalne sisteme (od majhnih do največjih v tem delu Evrope), video zaslone in pripadajočo video tehniko ter profesionalno razsvetljavo.

undefined

Zaposleni so razporejeni v štiri oddelke: terenski delavci, delavci v skladišču, vozniki in administrativno osebje. Nekateri med njimi so specializirani za koncerte, drugi za televizijo. Sodelujejo pri različnih vrstah produkcij (od koncertnih, športnih, modnih, korporativnih do televizijskih dogodkov).

undefined

Na bogat seznam preteklih projektov te družbe sodijo tudi nekatere znane produkcije, kot so produkcije televizijskih oddaj Ples z zvezdami, MasterChef, Mask Singer in Supertalent, ter koncerti znanih mednarodnih in domačih izvajalcev, kot so Dino Merlin, Zdravko Čolić, Severina, Eros Ramazzoti, Enrique Iglesias, Imagine Dragons, DJ Tiësto in mnogi drugi.

Družba se osredotoča tudi na produkcijo ekskluzivnih dogodkov za znane stranke iz javnega življenja na elitnih lokacijah na jugu Francije (v okolici Monte Carla), na jugu Italije (na Sardiniji in v Rimu) ter na španski obali (na Ibizi).

Na področju športnih dogodkov je družba podprla kolesarske dirke CroRace in finale teniškega turnirja Davis Cup. Več let je bila del izvršne tehnične ekipe za tekme svetovnega pokala v smučanju na Sljemenu in podpirala številne projekte borilnih športov, od promocij UFC in K1 do manjših lokalnih dogodkov.


undefined 

"V zadnjih mesecih je bil eden od zanimivejših projektov nacionalni izbor za Evrovizijo v Luksemburgu za RTL,"

pravi direktor Nikša Madirazza.

Ivas Group je tudi edini certificirani partner mreže PRG Alliance v tej regiji, kar je izjemen dosežek, saj je PRG največja svetovna hiša za tehnično podporo vseh vrst dogodkov. Znana je po svoji izraziti predanosti podrobnostim in internim postopkom, zaradi katerih ji zaupajo tehnično najbolj kompleksne projekte, kot so izvedbe v polčasu finala lige ameriškega nogometa Super Bowl.

Zaradi predanosti kakovosti je Ivas Group v letu 2022 več kot polovico celotnih prihodkov ustvaril na tujih trgih.

Izzivi: Kako zadržati in kako pošteno plačati delavce na terenu


undefined"Špicin All Hours je najbolj koristen pri organizaciji dela na terenu. Iz primerjave podatkov lahko vidim, če nekateri podatki o določenem delavcu na projektu odstopajo od povprečja," 

pravi Nikša Madirazza, direktor Ivas Group.


Špicino rešitev All Hours so v podjetju Ivas Group uvedli leta 2020. Pred tem so obračun naredili glede na število dogodkov. Če je delavec želel doseči normo, je moral sodelovati pri določenim številu dogodkov na terenu. Evidence delovnih ur ni bilo.

"Zaradi specifičnosti našega dela pri nas ni običajnega delovnega časa. To ni delo za vsakogar. Včasih v dvorano pridemo v petek zjutraj, že zvečer je koncert, naslednje jutro pa mora biti dvorana prazna. Vse to poskušamo reševati v izmenah. Seveda ni pravično, da vsi prejemajo podobne plače, ne glede na to, koliko ur delajo,. zato smo se z vsemi delavci dogovorili o plačilu glede na število opravljenih ur,"

pojasnjuje Nikša Madirazza in dodaja:

"Zdaj lahko v aplikacijo vnašajo odmore, čas na poti itn., vse preko Špicine rešitve All Hours. Če se zgodi, da ima nekdo na koncu meseca zabeleženih več ur od običajne mesečne kvote, bo prejel plačilo za toliko ur, kot jih je dejansko opravil. Vse nadure se zdaj evidentirajo in pregledno plačajo..."
"To je razlog, da terenski delavci v podjetju ostajajo dlje časa - ker so plačani glede na količino dela, ki ga opravijo,"

 še pravi direktor Ivas Group.

Rešitev: Skupna produktivnost se izboljšala


Zdaj se vsi delavci prijavljajo bodisi prek mobilnih telefonov bodisi prek računalnika. Zaradi poročil o stroškovni učinkovitosti vsak projekt odprejo posebej. Delavci se prijavljajo na projektih, na primer na Evroviziji v Luksemburgu.

"Na koncu meseca lahko izračunam število opravljenih ur in prek analiz ugotovim, kdo ima presežene delovne ure. Velika prednost je, da lahko naredim analizo celotnega projekta,"

pravi Nikša Madirazza.

Nikša Madirazza verjame, da se je povečala tudi produktivnost. Delavci so postali bolj produktivni, čeprav so hkrati ugotovili, da se splača prijaviti malo prej ali odjaviti malo kasneje, saj na ta način pridobijo več delovnih ur. Vendar menedžment nadzira delo in delovni čas, Špicina rešitev pa jim omogoča boljše načrtovanje delovnega procesa. Zaradi tega je celotna produktivnost boljša.

Špicin All Hours jim je pomagal tudi pri načrtovanju proračuna za naslednje projekte. Na podlagi preteklih projektov lažje argumentirajo stroške svojim strankam.

"Zaradi veliko dela na terenu je Špicin All Hours najbolj koristen pri organizaciji. Iz primerjave lahko vidim, da nekateri podatki o določenem delavcu na projektu odstopajo od povprečja," 

pravi Nikša Madirazza in dodaja ključno pripombo: 

"Pomembno je, da je oseba pošteno plačana za svoje delo. Toda res za delo, ne za čas, ki ga je porabila za druge zadeve."

Kako pa so organizirani v vodstvu? Nikša Madirazza kot direktor sam analizira podatke in jih dvakrat mesečno deli z vodjo skladišča, saj lahko oba načrtujeta odsotnosti osebja, da v sezoni, ko so najbolj obremenjeni, ne pride do pomanjkanja delavcev.

Delavcem je na voljo koledar za letni dopust. Ko vidijo, da v določenem terminu ni dela, prek Špicine aplikacije Nikši Madirazzi pošljejo prošnjo za letni dopust, ki jo direktor odobri ali zavrne. Letni dopusti se v podjetju Ivas Group običajno odobrijo spomladi ali jeseni, saj je od maja do septembra zanje visoka sezona.

In še zanimivost: Špicino rešitev najbolje uporabljajo zaposleni, ki so prišli s Filipinov.

Rešitev: Največje koristi


Za direktorja so najkoristnejši naslednji podatki:

  • čas, preživet na delu,
  • čas, preživet na odmorih,
  • čas, preživet na poti (zaradi oddaljenega skladišča v Križevcih izven Zagreba),
  • stroški dežurnega osebja na terenu (ali je med montažo in demontažo tehnične opreme za koncert v Franciji bolje določenemu številu oseb plačati stroške namestitve in dnevnic ali je bolje, da se vrnejo domov z letalom in nato čez nekaj dni nazaj za demontažo) ...

Nikša Madirazza je zadovoljen s Špicino rešitvijo, kar dodatno ponazori z anekdoto:

"Eno od pomembnih podjetij v naši panogi v regiji je želelo, da jih povežemo s Špicinim osebjem, da bi uvedli enako rešitev, ker so videli, kako dobro mi delamo z njo. Zdaj Špicino rešitev uporabljajo tudi oni."


Prednosti

  • Zaposleni: Plačani so bolj pošteno, po opravljenih urah. V aplikaciji sami spremljajo možnosti za letni dopust.
  • Vodstvo: Veliko bolj učinkovito nadzoruje delo in kontrolira delovni čas na terenu. Poleg tega je veliko lažje načrtovati odsotnosti v najbolj obremenjeni sezoni od maja do septembra.
  • Projekti: Špicina rešitev zaradi analitičnih podatkov pomaga pri načrtovanju prihodnjih projektov.