Informatizacija logističnih procesov v Avtotehni VIS
Zastopstvo štirih blagovnih znamk zahteva agilno skladišče
Avtotehna VIS d.o.o. je v več kot dvajsetih letih delovanja postala uradni zastopnik za Opel, Citroen, Chevrolet in Peugeot. Upravljanje s štirimi blagovnimi znamkami pa je zahteven logistični zalogaj. Ob dodajanju blagovnih znamk se je soočila z izzivom, kje skladiščiti dodatne nadomestne dele, saj bi potrebovali večje skladišče.
Druga možnost pa je bila optimizacija poslovanja. S povečanim obsegom dela se je pojavila tudi vedno večja potreba po povečanju transparentnosti poslovanja. Kljub zelo zanesljivim zaposlenim je bil potreben pregleden sistem.
Tretji izziv pa je bil olajšati procese. Želeli so, da je potek dokumentov enostavnejši za uporabnike, oziroma da sistem vodi uporabnike pri delu.
Po priporočilu kolegov iz Autere nam je vpeljava informacijskega obvladovanja skladiščenja nadomestnih delov dejansko izboljšala izkoristek skladiščnih prostorov ter zmanjšala obremenitev skladiščnikov. Tako lahko pri nespremenjenih prostorskih in kadrovskih resursih transparentno obvladujemo za več kot 25% večjo količino nadomestnih delov kot do sedaj.« Rok Černjavski, Direktor poprodaje.
Informatizacija logističnih procesov v skladišču rezervnih delov
Na podlagi priporočil in zanesljivih referenc je Avtotehna VIS izbrala Špico International. Ta je zagotovila informatizacijo logističnih procesov v skladišču rezervnih delov s sistemom Accellos One WMS
Letni prihranki v višini 30.000 €
Špica je Avtotehni VIS omogočila, da je v obstoječem skladišču in z enakim številom zaposlenih dodala še dve blagovni znamki in tako rešila problem prostora. Samo z vidika najemnine ja tako Avtotehna VIS prihranila 30.000€ na leto, ki bi jih morala nameniti za nove prostore. Povratek celotne investicije je predviden v manj kot treh letih. Povečala se je produktivnost, nadzor, sledljivost in natančnost dela v skladišču. Obenem pa se je zmanjšala količina papirne administracije. Nova rešitev je prinesla reorganizacijo procesov, ki zahteva določen čas za osvojitev in prilagoditev, vendar se že kaže zadovoljstvo s strani zaposlenih, kot tudi dobaviteljev in odjemalcev