NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "TOP 3 trendi v intralogistiki", 23.4.24 od 9.00 - 09.30 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Študija primera

Elektronske ključavnice za hotelske goste in osebje

Elektronske ključavnice za hotelske goste in osebje Elektronske ključavnice za hotelske goste in osebje

Izziv

V hotelih družbe Hit v Novi Gorici so se ob rednem poslovanju hotelov in delu, ki poteka vse dni v letu, začeli ozirati po sodobnejših in bolj zanesljivo delujočih ključavnicah. 

Dogajalo se je, da so pri polni zasedenosti hotela ključavnice nekaterih sob zatajile. To je povzročilo nelagodje tako hotelskemu osebju, ki je moralo ob neprimernih urah poskrbeti za zamenjavo ključavnic, kot gostom, ki so ostali pred zaklenjenimi vrati. Hrup ob menjavi pa je motil tudi ostale goste. Sob s problematičnimi ključavnicami navadno niso prodajali, zato so tudi izgubljali prihodke. 

PREDNOSTI

  • Zanesljive ključavnice
  • Večja varnost gostov
  • Skrbno načrtovana inštalacija z minimalnim motenjem gostov
  • Integracija z obstoječim rezervacijskim sistemom 

Rešitev

Spomladi 2013 so se v hotelih Park in Perla v Novi Gorici odločili za zamenjavo starega sistema. Tri ponudnike so povabili, da svoje rešitve predstavijo v demo sobi hotela Perla, kjer so, zavedajoč se pomena kakovosti, preizkusili učinkovitost delovanja vzorčnih ključavnic in njihovih spremljajočih sistemov. Najbolj jih je navdušila Špicina ponudba, ki je vključevala montažo vrhunskih ključavnic VingCard, integracijo podpornega sistema Vision z obstoječim hotelskim rezervacijskim sistemom Ros ter usposabljanje zaposlenih.

Špicini strokovnjaki so najprej usposobili osebje, temu pa je sledila skrbno načrtovana menjava ključavnic v hotelih Perla in Park. »Špičaki« so tekom dneva zamenjali ključavnice v celotnem nadstropju, ki ga je hotelsko osebje za tisti dan izpraznilo, zvečer pa so bile sobe ponovno na voljo gostom. 

Rezultati

Po zamenjavi ključavnic v hotelih Perla in Park ne beležijo okvar ključavnic, kar pomeni zmanjšanje stroškov popravil in menjav ključavnic. Prej problematične sobe lahko v hotelu spet brez zadrege prodajajo. Gostje so zadovoljni, saj je upravljanje s karticami enostavno, zanesljiv sistem zaklepanja pa jim daje občutek varnosti. Da gre vse res tako kot mora, je Špicina podporna ekipa vedno na voljo, kar daje občutek varnosti tudi zaposlenim.