NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "TOP 3 trendi v intralogistiki", 23.4.24 od 9.00 - 09.30 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Študija primera

Dvig ravni poslovanja, 3PL integracija in specializirana poročila

Dvig ravni poslovanja, 3PL integracija in specializirana poročila Dvig ravni poslovanja, 3PL integracija in specializirana poročila

Izziv

Podjetje DDL se od leta 1994 ukvarja z veleprodajo veterinarsko-medicinskih proizvodov, hrane, opreme, proizvodov za nego ter prehranskih dodatkov za hišne ljubljenčke. Kot uvozniki in distributerji zastopajo najuglednejše svetovne proizvajalce, Royal Caninu pa nudijo 3PL (Third Party Logistics) storitev, torej za njih opravijo določene distribucijske storitve. DDL ima lastni operativno distributivni center v Zagrebu, ki je sestavljen iz 2000 m skladiščnih prostorov ter 180 m' pisarniških prostorov. V glavnem in pomožnem skladišču je zaposlenih 11 ljudi. Področje veterine po hrvaški zakonodaji zahteva mesečno poročanje pristojnemu ministrstvu o porabi zdravil po serijskih številkah. Da bi pripravo poročil poenostavili ter predvsem posodobili svoje celotno poslovanje, so se v DDL odločili nadgraditi svoje poslovanje z uvedbo sistema za upravljanje s skladiščem - WMS.

“Uvedli smo sledljivost blaga in s tem dvignili nivo nadzora nad izdanim blagom ter celotnim poslovanjem na novo raven. S podporo Špice smo zelo zadovoljni, tako s strokovnostjo in hitrostjo ekipe kot tudi s komunikacijo.“ -Krešo Supina, vodja logistike

Rešitev

DDL se je odločil za Špicino Frontman WMS rešitev. Od predhodnih namestitev sistema se je namestitev v DDL razlikovala v dvojni integraciji. Na eni strani je sistem integriran z ERP sistemom Pantheon, ki ga uporablja DDL, na drugi strani pa tudi s sistemom Navision, ERP sistemom naročnika 3PL storitev, podjetja Royal Canin, ki se nahaja v Franciji. Komunikacija se odvija z uporabo XML datotek, preko katerih se izmenjujejo podatki o stanju zalog, objave naročil, dostav in realizacij teh dokumentov. Blago v lasti DDL je v WMS ločeno od blaga RC, čeprav se nahaja v istem skladišču. To je osnova 3PL poslovanja.

Prednosti:

  • podpora 3PL poslovanju ter integracija z ERP sistemom (npr. Pantheon),
  • enostavna predložitev poročil pooblaščenim institucijam,
  • boljše upravljanje z zalogami,
  • dvig učinkovitosti dela ekipe v skladišču,
  • integracija s sistemom naročanja,
  • elektronsko, brezpapirno naročanje.

Rezultati

WMS omogoča sledljivost blaga skozi celotni proces, ter s tem višjo raven nadzora nad izdajo blaga in celotnim poslovanjem. WMS sistem zagotavlja, da se zakonsko kompleksna poročila predložijo z enim klikom. RFID identifikacijske oznake blaga se spremljajo glede na serijo, datum roka trajanja ter serijsko številko. Znatno višja je sedaj tudi učinkovitost dela zaposlenih u skladišču, saj naročila izvajajo po principu premikanja med vrstami in pobiranju artiklov, ki so najbližje na komisionirni poti. Uveden je bil tudi FEFO (First Expiry, First Out) sistem, s čimer so število proizvodov z bližajočim rokom trajanja znižali na minimum. Vse 3PL dostave so izvedene preko ASN dostavljanja (Advanced Shipping Notice), kar pomeni, da je prejemnik obveščen o pošiljki in ji lahko sledi. Tipična priprava 3PL dostave je včasih trajala 2 dni, z WMS-om pa traja pol ure.

DDL v prihodnosti razmišlja o implementaciji Voice rešitve za glasovno upravljanje skladišča, s katero bi svoje logistično poslovanje še optimizirali.