Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Rešitev: Špica Time&Space
Vsebina:
Danfoss Trata
Dosežki
»S Špico soustvarjamo spremljanja prisotnosti in odsotnosti na delovnem mestu. Avtomatizacija nam je zmanjšala možnost napak in prihranila čas.« Saška Rihtaršič, generalna direktorica Danfoss Trate
Danfoss Trata, d.o.o., je v lasti danske multinacionalke Danfoss. Kot proizvodno podjetje se ukvarja z ogrevalno tehniko, klimo in prezračevanjem. Na dveh lokacijah v Sloveniji, v Ljubljani in Kamniku, zaposluje več kot 564 oseb. Gre torej za veliko slovensko podjetje, ki je v lasti enega od glavnih proizvodnih in razvojnih akterjev na omenjenem področju v svetovnem merilu.
Danfoss Trata je uvedel Špicino rešitev Time&Space konec avgusta 2020, pozneje pa so jo skupaj še nekajkrat nadgradili zaradi različnih potreb podjetja.
»Danfoss Trata že nekaj let aktivno nadgrajuje področje digitalizacije, zato smo zelo veseli partnerskega sodelovanja s Špico. Soustvarjamo spremljanje prisotnosti in odsotnosti na delovnem mestu. Hkrati Špicine rešitve, ki omogočajo povezanost z našimi ostalimi internimi sistemi, prispevajo k še večji avtomatizaciji in k brezpapirnemu poslovanju.
Še posebej bi izpostavila dostopnost in transparentnost podatkov. Podatki o stanju ur in dopustov so nam dostopni 24/7 in so vedno aktualni. Avtomatizacija pa zmanjšuje možnost napak in prihrani čas,« pravi Saška Rihtaršič, generalna direktorica Danfoss Trate.
»Po eni stani lažje obvladujemo podatke, ki se oblikujejo v pomembne informacije za nas v kadrovskem oddelku. To nam daje vpogled v dogajanje v podjetju. Vodjem pa omogoča lažje vodenje ekip.« Nuška Vihar Rakovec
»V času začetka epidemije še nismo imeli Špicine rešitve za registracijo in evidenco delovnega časa. Ko sem vsak dan spraševala zaposlene, ki so takrat delali od doma, sem se počutila kot detektiv. Kolikor ur si delal? Kaj si delal? Kje si delal? Kako si delal? Špicina rešitev mi je polepšala življenje. Zaradi preglednosti podatkov tudi zaposlenim,« pravi Hana Čuček, HR specialistka v Danfossu Trati.
Podobno svojo izkušnjo opisuje Nuška Vihar Rakovec, HR menedžerka: »V resnici si brez Špicine rešitve sploh več ne predstavljamo našega dela. Po eni stani lažje obvladujemo podatke, ki se oblikujejo v pomembne informacije za nas v kadrovskem oddelku. Po drugi strani pa nam te dajejo vpogled v dogajanje v podjetju. Vodjem pa omogočajo lažje vodenje ekip.«
Kje vse je Špicina rešitev pomagala zaposlenim Danfossa Trate? Poglejmo nekaj koristi.
Špicina rešitev je omogočila transparentnost, saj lahko vsi zaposleni, vključno z zaposlenimi v proizvodnji, dostopajo do podatkov o delovnih urah. Na treh info kioskih InfoZone dobijo podatke.
Tam lahko tudi oddajajo svoje vloge, denimo za dogovorjen podaljšan delovni čas. Vedno lahko pogledajo vse svoje podatke na temo evidence delovnega časa. »V Ljubljani imamo dva takšna kioska, v Kamniku pa enega,« pravi Hana Čuček.
»Ker nam je uspelo avtomatizirati vsakodnevno poročilo, samo zaradi tega vsak dan privarčujemo kar nekaj časa.« Hana Čuček
Imamo veliko zaposlenih, ki poročajo vodjem, ki niso locirani v Sloveniji. Tudi njim je omogočen pregled nad delovnim časom zaposlenih in lahko potrjujejo vloge iz tujine, torej na daljavo.
»Vodje imamo sicer možnost dostopanja do različnih poročil. Zelo hitro lahko pregledamo stanje ur, stanje dopustov, bolniških odsotnosti,« pravi Matjaž Lavriha, vodja montaž. To so poročila o aktualnem stanju dopustov (prej je moral vodja pregledovati stanje za vsakega delavca posebej), pregled dela od doma, odsotnosti, službenih poti …
»Zelo dobri so tudi analitični podatki za upravljanje s kadri, denimo koliko oseb dela v podjetju, koliko pa od doma,« pravi Hana Čuček in dodaja: »Vsak dan privarčujemo v HR službi kar nekaj časa, ker nam je uspelo avtomatizirati vsakodnevno poročilo. Ta nam omogoča pregled prisotnosti, na podlagi katere vodje izračunajo produktivnost v proizvodnji. To je bila ena od izboljšav, ki smo jo skupaj nadgradili.«
Trenutno delajo še na integraciji njihovega primarnega sistema kadrovskega sistema SAP Sucess s Špicino rešitvijo. Cilj je, da bi se podatki o prihodu novih zaposlenih, spremembi vodij in drugi podatki samodejno prenašali iz našega sistema v Špicino rešitev in tako odpravili dvojno delo. Gre za izmenjavo matičnih kadrovskih podatkov ipd. Integracijo pripravljajo Špicini razvojniki v sodelovanju z danskimi implementatorji sistema SAP v Danfossu.
Boris Rustja, svetovalec za proizvodne sisteme, poudarja še eno prednost: »Nadgradili smo povezavo Špicine rešitve s proizvodnim sistemom MePIS MES. Prej so novega zaposlenega morali najprej vpisati v kadrovski sistem, nato pa še ročno v proizvodnega.
Vmes so se zato dogajale tudi napake. Zdaj je povezava avtomatska. Samo enkrat vpišemo novega zaposlenega v Time&Space, ki se preko Rest API klica kreira in posodobi tudi v proizvodnem sistemu.« Prav tako se v MePIS MES pošilja dnevno registriran čas zaposlenih, ki se primerja z registriranim časom na proizvodnih linijah.
»Vodje v Danfossu Trati načrtujejo razpored dopustov izključno samo še prek Špicine rešitve.« Matjaž Lavriha
Hana Čuček: »Zaposleni v režiji lahko sami oddajamo vloge, če smo pozabili registrirati svoj odhod, prihod, dopust, delo od doma ipd. Vsi v režiji in nekateri v proizvodnji imamo uporabniške račune in s tem dostop do »overview« in »approval« modula na intranetu podjetja, kjer je mogoče tudi spremljati registracijo svojih delovnih ur.«
Dostopa do svojih podatkov na telefonih sicer še nimajo zaradi varnostnih razlogov na ravni celotne korporacije Danfoss. Upajo pa, da bo posodobljena mobilna aplikacija omogočila tudi to. »Z veseljem bi jo uporabljali,« pravi Čučkova.
Po beseda Matjaža Lavrihe je Špicin Time&Space odličen pripomoček za planiranje. Vodje v Danfossu Trati načrtujejo razpored dopustov izključno samo še prek Špicine rešitve. Imajo pregled po oddelkih. Edino, kar Matjaž Lavriha še predlaga, je možnost, da bi vodje v programu lahko odkljukali točno določene oddelke in jih pregledovali več naenkrat.
Nuška Vihar Rakovec ob tem dodaja: »Zaradi aktualnih in ažurnih podatkov lažje odreagiramo. Po uvedbi Špicine rešitve se denimo bolj pogosto pogovarjamo o stanju bolniških odsotnosti po različnih oddelkih. Lahko zasledujemo aktualna stanja.
V proizvodnji lažje planirajo zasedenost delovnih mest, v kadrovskem oddelku pa je denimo to lahko eden od pomembnih podatkov pri oceni klime v podjetju. Lahko spremljamo sezonska nihanja bolniških odsotnosti po mesecih. Lahko domnevamo, kaj se bo zgodilo v prihodnosti, in se na to pripravimo. Analitika je odlična za optimizacijo in planiranje.«
V proizvodnem sistemu lahko spremljajo, koliko časa je zaposleni delavec registriran na delovnem mestu. »A zdaj ta podatek lahko primerjajo s podatkom o registraciji prihodov in odhodov v službo,« pravi Boris Rustja.
Ročno nastavljanje nočnih izmen ni več potrebno. Špicina rešitev izmeno samodejno prepozna glede na čas registracije. V Ljubljani namreč delo poteka 3-izmensko, v Kamniku pa 4-izmensko.
Bolniške odsotnosti so obdelane avtomatsko glede na vsa tri državna pravila za refundacijo izplačil. To rešitev uporabljajo pri obračunu plač.
»Vizualizacija funkcij je zelo prijazno oblikovana in intuitivna,« pravi Matjaž Lavriha. Terminali so zelo pregledni.
»Prej so novega zaposlenega morali najprej vpisati v kadrovski sistem, nato pa še ročno v proizvodnega. Vmes so se zato dogajale tudi napake. Zdaj je povezava avtomatska.« Boris Rustja
Rezultati
Prednosti je več:
Foto: Arhiv Danfoss Trata
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.