NE SPREGLEJTE  •  Vabljeni na brezplačni webinar "Pametno sledenje - hitrejši procesi", že 23.4.25, od 9:00 do 9:30 ➡️ INFO IN PRIJAVE
Choose languageLanguage
Študija primera

Digitalna optimizacija planiranja dela in evidence delovnega časa

Digitalna optimizacija planiranja dela in evidence delovnega časa Digitalna optimizacija planiranja dela in evidence delovnega časa

  • Rešitev: Špica Time&Space
  • Industrija: Gradbeni materiali
  • Število zaposlenih: 450
  • O celotni korporaciji: 44.000 zaposlenih v 50 državah sveta

Na kratko o Cemexu

Cemex je bil ustanovljen že leta 1906 v Mehiki. Danes ima ta korporacija skoraj 44.000 zaposlenih in posluje v več kot 50 državah sveta. Na hrvaškem trgu je prisotna od leta 2005.

Cemex je vodilni proizvajalec cementa v regiji, kar vključuje Hrvaško, Črno goro ter Bosno in Hercegovino. Poleg tega je močno prisoten tudi na drugih evropskih trgih.

Cemex Hrvaška zaposluje več kot 450 ljudi, in sicer v treh cementarnah, šestih obratih za proizvodnjo betona, desetih distribucijskih centrih na kopnem in v dveh pomorskih terminalih.

Zmanjšali so papirologijo in dosegli prihranke

"Z uvedbo Špicine rešitve Time&Space smo po več letih preizkušanja različnih programskih rešitev končno vzpostavili primerno evidenco delovnih ur. Sistem nam je omogočil prilagodljivost pri upravljanju vseh posebnosti naših delovnih shem, še posebej pri izmenskem delu in beleženju letnih dopustov."

undefined»Pomembno nam je bilo, da smo lahko začetno implementiran sistem nenehno prilagajali novim potrebam. Pri tem nas ekipa iz podjetja Špica spremlja in podpira." Mirela Kotarac, direktorica kadrov v Cemex Hrvaška

Cemex posveča posebno pozornost izboljšanju poslovnih procesov in avtomatizaciji določenih poslovnih funkcij. Prav zaradi tega so se odločili za optimizacijo procesa načrtovanja dela ter evidence in obračuna delovnega časa.

Izbrali so Špicino rešitev Time&Space za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa, s ciljem, da s pomočjo enega programskega sistema zajamejo vse omenjene funkcije. 

Obenem pa je bil cilj, da poenostavijo upravljanje dela kadrovskih procesov, zmanjšajo papirologijo, olajšajo delo kadrovskemu oddelku in dosežejo prihranke s celovito rešitvijo.

Vse funkcionalnosti Špicine rešitve v Cemexu

Sistem zajema več kategorij: spremljanje delovnega časa zaposlenih in nadzor vstopa na lokacijah, kjer ima Cemex svoje obrate. Omogoča tudi kontroling ter pregled in posodabljanje delovnih ur s strani vodij izmene in timov.

Znotraj Špice rešitve je mogoče definirati pravila za delo v izmenah, delovne sheme za zaposlene za lažje načrtovanje poslovanja ter vnos odsotnosti posameznih zaposlenih, ki jih evidentirajo nadrejeni v kadrovskem oddelku.

Z avtomatizacijo procesov je omogočen obračun delovnega časa v treh dneh po koncu meseca. Preko programa Time&Space pa se izvede tudi obračun delovnih ur, ki se nato samodejno prenese v program za obračun plač. 

Na ta način je poenostavljen mesečni obračun plač, kar zmanjšuje obseg dela za zaposlene v kadrovskem in računovodskem oddelku.

Sistem, s katerim obvladate tudi posebnosti delovnih shem

  • Špicina rešitev omogoča prilagodljivost pri upravljanju vseh posebnosti delovnih shem, še posebej pri izmenskem delu in beleženju letnih dopustov.
  • S pomočjo enega programskega sistema lahko poenostavite upravljanje dela kadrovskih procesov, zmanjšate papirologijo, in dosešete velike prihranke.
  • Rešitev omogoča kontroling ter pregled in posodabljanje delovnih ur s strani vodij izmene in timov.
  • Mogoče je definirati pravila za delo v izmenah in delovne sheme za zaposlene za lažje načrtovanje poslovanja.
  • Sistem je modularen, tako da je mogoče dodajati nove module glede na dejanske potrebe podjetja.

undefined

Druge prednosti Špicine rešitve

Zaposleni se lahko registrirajo s pomočjo kartic, kar zagotavlja, da lahko dostopajo do delovnega okolja le pooblaščene osebe. 

Sistem je modularen, kar pomeni, da je mogoče dodajati nove module glede na dejanske potrebe podjetja. Velika prednost je tudi podpora Špicine lokalne podporne službe, ki omogoča pravočasno odzivanje na zahteve in hitro odpravo morebitnih težav pri delovanju sistema.

Ključni rezultati

  • Točna evidenca delovnega časa
  • Nadzor dostopa samo za pooblaščene zaposlene
  • Poročila, prilagojena Zakonu o delu
  • Upravljanje odsotnosti zaposlenih
  • Povezava s sistemom za obračun plač