Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Cemex je bil ustanovljen že leta 1906 v Mehiki. Danes ima ta korporacija skoraj 44.000 zaposlenih in posluje v več kot 50 državah sveta. Na hrvaškem trgu je prisotna od leta 2005.
Cemex je vodilni proizvajalec cementa v regiji, kar vključuje Hrvaško, Črno goro ter Bosno in Hercegovino. Poleg tega je močno prisoten tudi na drugih evropskih trgih.
Cemex Hrvaška zaposluje več kot 450 ljudi, in sicer v treh cementarnah, šestih obratih za proizvodnjo betona, desetih distribucijskih centrih na kopnem in v dveh pomorskih terminalih.
"Z uvedbo Špicine rešitve Time&Space smo po več letih preizkušanja različnih programskih rešitev končno vzpostavili primerno evidenco delovnih ur. Sistem nam je omogočil prilagodljivost pri upravljanju vseh posebnosti naših delovnih shem, še posebej pri izmenskem delu in beleženju letnih dopustov."
»Pomembno nam je bilo, da smo lahko začetno implementiran sistem nenehno prilagajali novim potrebam. Pri tem nas ekipa iz podjetja Špica spremlja in podpira." Mirela Kotarac, direktorica kadrov v Cemex Hrvaška
Cemex posveča posebno pozornost izboljšanju poslovnih procesov in avtomatizaciji določenih poslovnih funkcij. Prav zaradi tega so se odločili za optimizacijo procesa načrtovanja dela ter evidence in obračuna delovnega časa.
Izbrali so Špicino rešitev Time&Space za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa, s ciljem, da s pomočjo enega programskega sistema zajamejo vse omenjene funkcije.
Obenem pa je bil cilj, da poenostavijo upravljanje dela kadrovskih procesov, zmanjšajo papirologijo, olajšajo delo kadrovskemu oddelku in dosežejo prihranke s celovito rešitvijo.
Sistem zajema več kategorij: spremljanje delovnega časa zaposlenih in nadzor vstopa na lokacijah, kjer ima Cemex svoje obrate. Omogoča tudi kontroling ter pregled in posodabljanje delovnih ur s strani vodij izmene in timov.
Znotraj Špice rešitve je mogoče definirati pravila za delo v izmenah, delovne sheme za zaposlene za lažje načrtovanje poslovanja ter vnos odsotnosti posameznih zaposlenih, ki jih evidentirajo nadrejeni v kadrovskem oddelku.
Z avtomatizacijo procesov je omogočen obračun delovnega časa v treh dneh po koncu meseca. Preko programa Time&Space pa se izvede tudi obračun delovnih ur, ki se nato samodejno prenese v program za obračun plač.
Na ta način je poenostavljen mesečni obračun plač, kar zmanjšuje obseg dela za zaposlene v kadrovskem in računovodskem oddelku.
Zaposleni se lahko registrirajo s pomočjo kartic, kar zagotavlja, da lahko dostopajo do delovnega okolja le pooblaščene osebe.
Sistem je modularen, kar pomeni, da je mogoče dodajati nove module glede na dejanske potrebe podjetja. Velika prednost je tudi podpora Špicine lokalne podporne službe, ki omogoča pravočasno odzivanje na zahteve in hitro odpravo morebitnih težav pri delovanju sistema.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.