Frontman WMS Voice

Vpeljevanje novih IT rešitev za izboljšanje internih procesov v logistiki postaja imperativ za preživetje v času vedno večje konkurence na področju oskrbovalnih verig. Ena izmed najbolj perspektivnih novih rešitev je glasovno vodeno delo, alternativa vodenju procesov z ročnimi terminali ali klasičnemu delu s papirji. Z uporabo najbolj naravnega vmesnika – govora, ljudje preprosto opravljajo vsakodnevno delo brez odvečnega upravljanja s terminalom oz. papirjem, prostimi rokami, večjim fokusom ter večjim zadovoljstvom.
 
Tak sistem smo že vpeljali v Gorenju in v Ledu. Pri obeh projektih smo dosegli zelo jasne in hitre učinke!
 
 

 
Glasovna podpora se lahko uporablja pri komisioniranju, premikih, prevzemih in odpremi, najbolj učinkovita pa je pri komisioniranju.
 

Kako deluje Voice v skladišču?

Kot pove že ime, skladiščnik s sistemom komunicira preko glasu. Za delovanje je potreben skladiščni informacijski sistem z dodatkom za glasovno vodeno delo, delovne površine pa morajo biti pokrite z radijskim signalom. Skladiščnik je opremljen z glasovnim terminalom, ki ga nosi nameščenega okrog pasu, ter s slušalkami z mikrofonom.
 
 

Prenos študije primera Gorenje

Z Voice rešitvijo Špice smo zelo hitro dvignili produktivnost in natančnost iste ekipe za okrog 60%. Ocenjeni povratek investicije 18 mesecev je bil dokaj konservativen, in kot kaže bo dejansko še hitrejši.

- Milan Meža, direktor servisa v Gorenje group

 

Kontaktna oseba

ALEŠ HABIČ
041 764 990
ales.habic@spica.com
Kontakt

Špica rešitve uporabljajo tudi: