NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "TOP 3 trendi v intralogistiki", 23.4.24 od 9.00 - 09.30 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage

Evidenca delovnega časa usklajena z zakonom ZEPDSV-A

Brez kartice, 14 dni brezplačno, brez obveznosti
REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA

Registracija prihoda in odhoda z dela

V izogim manjkajočim registracijam našim strankam nudimo možnost registracije delovnega časa s pomočjo mobilnega telefona, spletne ali namizne aplikacije ter terminala. Vodje imate zagotovljen možnost enostavnega upravljanja elektronskih evidenc delovnega časa, zaposleni pa lahko v vsakem trenutku spremljate svoje evidence delovnega časa. 

odsotnosti z dela

Vodenje odsotnosti z dela

S pomočjo aplikacije za elektronske evidence delovnega časa avtomatično oddajajte in potrjujte celodnevne in krajše odsotnosti, bolniške ter nadure. Zahteven proces upravljanja elektronskih evidenc delovnega časa, ki ga boste zaupali avtomatizaciji, vas ne bo nikoli pustil na cedilu, saj bodo podatki o odsotnostih od dela vedno pripravljeni pravočasno, vaš obračun plač pa bo posledično potekal hitreje in brez napak.

podatki za obračun plač

Z evidencami delovnega časa do podatkov za obračun plač

Evidence delovnega časa - npr. podatke o prisotnostih, nadurah, skrajšanem delovnem časa, bolniških in odsotnostih avtomatično pripravite in jih z enim klikom uvozite v svoj sistem za obračun plač. Z elektronskimi evidencami delovnega časa boste podatke za obračun plač pripravili bistveno hitreje in brez napak. 

Planiranje delovnega časa

Planirajte delovni čas na interaktivnem koledarju

Z nekaj kliki oblikujte plan dela za svoje sodelavce - splanirajte izmene, prisotnosti, nadure in odsotnosti svoje ekipe. Zamenjave za nepričakovane bolniške odsotnosti in prerazporeditve sodelavcev na druga delovna mesta uredite na interaktivnem koledarju in osveženi plan delite preko elektronske pošte. S premišljenim planiranjem delovnega časa boste optimizirali stroške delovne sile.

Cenik

Fleksibilni licenčni model omogoča prilagoditev zahtevam vašega podjetja


(Or adjust the slider)


Računalniški oblak

Registracija

  • Registracija na spletu / mobilna aplikacija
  • Registratorji 
  • Mobilni registratorji (Android)

Geolokacija

  • Geofencing
  • Bluetooth žolne

Planiranje delovnega časa

  • Dinamično razporejanje urnikov
  • Avtomatično zaznavanje izmen
  • Načrt dela za zaposlene

Vodenje odsotnosti

  • Oddajanje in potrjevanje odsotnosti
  • Obvestila o potrditvi ali zahtevi
  • Prikaz na koledarju za lažje planiranje

Other features

  • Upravljanje nadur
  • Prilagodljivi urniki
  • Podatki za obračun plača
  • API vmesnik

Strežnik/ Hibrid

Naša napredna rešitev za evidenco delovnega časa je lahko popolnoma prilagojena vašim zahtevam 

Vse kar je pri All Hours in dodatno:

  • Biometrični terminali
  • Večnivojski proces potrjevanja odsotnosti
  • Napredno planiranje delovnega časa z avtomatičnimi opozorili 
  • Potni nalogi
  • Vodenje časa na projektih
  • Kontrola pristopa

ŠTUDIJE USPEŠNIH IMPLEMENTACIJ

Izkušnje naših strank

»To je najbolj preprost, hiter, avtomatiziran način beleženja. Vse je zabeleženo v enem sistemu. Različni izpisi so avtomatizirani: npr. stanje delovnih ur, dopustov, bolniških odsotnosti, koriščenja nadur itd.« PREBERITE ŠTUDIJO  

Snežana Bokan Kuprivec
Vodja kadrovske in pravne službe


Špicine rešitve uporabljamo za prikaz prisotnosti, dopustov, bolniških odsotnosti, delo od doma itd. Na ta način lahko enostavno z enim klikom za vse zaposlene v regiji obdelamo plače. PREBERITE ŠTUDIJO  

Blaž Kržišnik
Partner in komercialni direktor

»Pohvalila bi ekipo podjetja Špica za odlično odzivnost tekom projekta, predvsem za kakovostne povratne informacije in skupno možgansko viharjenje ter končni rezultat, saj verjamem, da smo vpeljali za naše podjetje optimalno rešitev, ki je učinkovita, zato smo Špica All Hours vsi sprejeli zelo pozitivno.« PREBERITE ŠTUDIJO 

Suzana Makivić
Vodja kadrovske službe v Optiki Clarus
integracije

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto

Špicine rešitve za evidenco delovnega časa preko API vmesnika ali Excel tabele povežite s svojim sistemom za obračun plač ali vodenje kadrov. Tako si zagotovite znatne časovne prihranke, plače obračunajte pravočasno obogatite svoj HR sistem z ažurnimi podatki.

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto

Niste našli, kar ste iskali?

Spoznajte še ostale funkcionalnosti naše rešitve za registracijo in evidenco delovnega časa.