• Potni nalogi

    V Špici smo razvili modul Potni nalogi, ki poskrbi za sodobno vodenje potnih nalogov skupaj s tehnološkimi prednostmi, kot so spletno potrjevanje nalogov, elektronsko sprotno dodajanje fotografij računov stroškov, ki nastajajo med potjo, ustrezno arhiviranje, sinhronizacijo z evidenco delovnega časa in seveda zakonsko skladno poročanje potnih nalogov.
    Več

Registracija delovnega časa

Čas je edina dobrina v podjetju, ki jo je nemogoče nadomestiti. Ne da se ga kupiti na zalogo, skladiščiti ali povečati, zato je vse bolj dragocen vir.
 
Redna registracija delovnega časa v realnem času omogoča transparentnost in enako obravnavo zaposlenih. S takojšnim dostopom do podatkov lahko sledimo kdo bolj in kdo manj prispeva k ciljem organizacije.
 

Študije primerov:

Spar

Spar case study Špica rešitve

  

 PRENOS ŠTUDIJE

Intereuropa

Intereuropa in Špica case study

 

PRENOS ŠTUDIJE

Luka Koper

Luka Koper in Špica case study

 

PRENOS ŠTUDIJE

   

Time&Space je učinkovita rešitev za registracijo delovnega časa. Omogoča definicijo različnih urnikov in pravil za upravljanje z delovnim časom, pregled porabljenega časa in stroškov po projektih. Natančen obračun podatkov v realnem času je mogoče uporabiti za pametne analize učinkovite izrabe delovnega časa. Podatke lahko prenesemo v druge sisteme za obračun plač ali kadrovsko evidenco. Za najbolj pogoste ERP / računovodske programe (SAP, Navision, Pantheon, Vasco,...) je prenos podatkov možno izvajati avtomatično (s pomočjo integracije).
  • Registracija delovnega časa Time&Space

    Registracija delovnega časa Time&Space

    Celostna in učinkovita rešitev za registracijo delovnega časa in kontrolo pristopa.

    Prenos brošure
  • Opis sistema Time&Space

    Podroben opis sistema Time&Space

    Vsi, ki vas zanima podrobno delovanje sistema Time&Space, si lahko na spodnji povezavi prenesete brošuro Opis sistema.

     

    Prenos brošure
  • Modul Potni nalogi

    Potni nalogi

    Modul Potni nalogi zagotavlja enostaven vnos, potrjevanje in izplačila stroškov, povezanih s službenimi potmi. Aplikacija zagotavlja popolno skladnost z zakonodajo in omogoča visoko raven fleksibilnosti glede na potrebe organizacije.

    Več
  • Registracija delovnega časa z mobilnim telefonom

    Registriranje delovnega časa z mobilnim telefonom

    Špica Mobile Time je aplikacija za pametne telefone (Android, iOS), ki omogoča Time&Space uporabnikom izvajanje vseh ključnih aktivnosti na mobilni napravi. Sistemski administrator lahko enostavno omogoči obstoječim Time&Space Web uporabnikom razširitev zmogljivosti na mobilno napravo.

    Prenos brošure
  • PIF obračun plač

    Priprava za obračun plač

    PIF (Payroll Integration Framework) je rešitev, ki omogoča uporabniku obračun delovnega časa za obračun plač, hkrati pa tudi nastavitev naprednih kalkulacij delovnega časa za potrebe analize in poročanja o izrabi delovnega časa.

    Več
  • Time&Space Approval Workflow modul

    Potrjevanja in odobritve

    S pomočjo uporabe modula Time&Space Approval Workflow boste:

    • skrajšali in poenostavili proces pridobivanja soglasja za redni letni dopust,
    • vzpostavili pregled nad načrtovanimi odsotnostmi v realnem času,
    • vzpostavili avtomatični delovni tok odobritve izrednih dogodkov,
    • prizanesli okolju z manjšo porabo papirnih listkov za odobritev.
    Prenos brošure
  • SAP integracija certifikat

    Integracija z ERP sistemi

    Time&Space je s pomočjo integracije (povezave) avtomatično povezan z najbolj pogostimi ERP / računovodskimi progarmi, kot so SAP, Navision, Pantheon, Vasco.

    Povezava prinaša manj ročnega dela pri prenosu plačil iz sistema Time&Sapce v ERP / računovodske programe v katerih se pripravijo plače, kar posledično prinese tudi manj napak in časa za njihovo odpravo.

    V drugi smeri povezave: iz ERP programov (ali njihovih HRM delov) se prenašajo matični podatki v Time&Space, kar prinaša ažurnost podatkov ter manj dela s pretipkovanjem podatkov in zatu tudi manj napak.

    Več o SAP integraciji
  • Nakupna ali najemna evidenca delovnega časa

    V Špicinem naboru rešitev za upravljanje z delovnim časom najdemo dve večji različici - nakupno (Time&Space) in najemno (All Hours) rešitev.

    Kako izbrati ustrezno, kje so glavne razlike in kakšna sta stroškovna modela, smo temeljito opisali na našem blogu o evidenci delovnega časa.

    Blog objava o razlikah med najemno in nakupno evidenco delovnega časa

Kontaktna oseba

MATJAŽ ZUPAN
041 787 714
matjaz.zupan@spica.com
Kontakt

Sodelujemo z: