• Vzdrževalna pogodba

    Izkušnje kažejo, da klasično vzdrževanje "na klic" zadostuje kvečjemu pri posameznih napravah, ki niso kritične za delovni proces. Za zagotavljanje uspešnega, čim bolj nemotenega delovanja pa je ustrezno stopiti z izvajalcem v pogodbeno urejen odnos.

    Kaj prinaša vzdrževalna pogodba:

    • Prioritetna obravnava z zagotovljenim odzivnim časom.
    • Zagotovljeni redni preventivni pregledi.
    • Zagotovljena tehnična podpora.
    • Ugodnosti pri novih verzijah.
    • Ugodnosti na opravljena vzdrževanja.
    • Podaljšana garancija.
       
    Prenos brošure
  • Zebra OneCare servisna storitev

    Izkušnje kažejo, da klasično vzdrževanje "na klic" zadostuje kvečjemu pri posameznih napravah, ki niso kritične za delovni proces. Pri kritičnih komponentah, od katerih so odvisni ključni poslovni procesi, je razpoložljivost opreme potrebno urediti sistematično in dolgoročno. Preizkušen okvir za tak nadstandarden odnos na področju Zebra prenosnih terminalov, čitalcev črtne kode in WiFi opreme zagotavlja Zebra OneCare Essential storitev. 

    Prenos brošure
  • Splošni pogoji vzdrževanja

    Splošni pogoji vzdrževanja izvajalca urejajo razmerja med izvajalcem in uporabnikom glede storitve vzdrževanja sistema (strojne in programske opreme), ki jo nudi izvajalec.

    Prenos brošure