Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek, ki se ne dogaja pogosto, a se je nanj potrebno dobro pripraviti in ga, če je le možno, celo preprečiti. Zagotovite si prioritetno obravnavo, saj je hitrost odziva ključna za uspešno reševanje incidenta.
Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek! Pomembno je, da se na incident dobro pripravite in hitro odzovete. V videu si oglejte, kako vam Špicina tehnična podpora koristi takrat, ko jo najbolj potrebujete
Prevzem in izdaja Zebre opreme za servis je na naslovu Špica International, d.o.o., Pot k sejmišču 33, Ljubljana. Kontakt za servis Zebra opreme: Jernej Seliškar, tel: 051 611 979, jernej.seliskar@spica.com
Obstoječi uporabniki naših sistemov zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.
Oddajte zahtevekZadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave.
“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”
“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”
Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”