Motorola terminali

  • Q: Terminal se ne prižge (ugasnjen zaslon).

    A: Naredite reset terminala.
    Preverite, ali je baterija pravilno vstavljena oz. napolnjena in ali imate vklopljeno osvetlitev zaslona.
    Preverite, ali je zaslon fizično poškodovan.

  • Q: Opozorilo: »BackUp battery low«.

    A: Terminal je potrebno vstaviti v stojalo za napajanje. Če pa se to opozorilo prikazuje zelo pogosto pa predlagamo, da se terminal pošlje na servis.

  • Q: Podatkovna povezava ne deluje (WiFi, GPRS).

    A: Preverite, ali imate vključen telefonski modul oz. WiFi povezavo.
    Preverite komunikacijske nastavitve na terminalu.
    Preverite stanje baterije (v primeru, da je baterija skoraj prazna, se GSM modem avtomatično izklopi).
    Preverite, ali imate pravilno vstavljeno SIM kartico in ali ste vnesli PIN kodo ob zagonu terminala.

  • Q: Na zaslonu terminala niso pravilno izpisani ČŽŠ (šumniki).

    A: Nastavite regionalne nastavitve nastavite na »Slovenian«.

  • Q: Kako vzpostavim komunikacijsko povezavo med terminalom in osebnim računalnikom?

    A: Pri povezavi terminala z osebnim računalnikom uporabljajte priložene kable in stojalo. Glede na operacijski sistem je potrebno namestiti gonilnike za povezavo terminala z osebnim računalnikom. V primeru, da imate operacijski sistem Windows Vista ali novejši, potrebujete Windows Mobile Device Center. V primeru starejšega operacijskega sistema potrebujete ActiveSync. Program je na voljo brezplačno na uradni Microsoftovi spletni strani http://www.microsoft.com.

  • Q: Terminal se ne odziva na dotik s pisalom (stylus).

    A: Preverite, ali imate zaklenjen zaslon.

  • Q: Terminal se napačno odziva na dotik s pisalom (stylus).

    A: Naredite kalibracijo zaslona.