Frontman V5

  • Q: Napaka pri povezavi na strežnik.

    A: Preverite, ali imate vključen telefonski modul oz. WiFi povezavo.
    Preverite komunikacijske nastavitve na terminalu.
    Preverite stanje baterije (v primeru, da je baterija skoraj prazna, se GSM modem avtomatsko izklopi).
    Preverite, ali imate pravilno vstavljeno SIM kartico in ali ste vnesli PIN kodo ob zagonu terminala.

  • Q: Pri začetnem uvozu podatkov program Frontman zamrzne.

    A: Ko ob prenosu podatkov dobite sporočilo »Frontman bo izvedel začetni uvoz...« je potrebno počakati 20 ali več minut, da se proces uspešno zaključi. Med tem časom je program neodziven.  

  • Q: Napaka pri osveževanju podatkov: »Out of memory exception«.

    A: Naredite ponovni zagon terminala (Orodja -> Ponovni zagon -> Yes) in ponovite prenos podatkov. 

  • Q: Terminal zamrzne ob zagonu programa Frontman.

    A: V primeru velikega števila podatkov lahko zagon programa Frontman traja več minut. Terminal je lahko med tem časom neodziven. 

  • Q: Tiskalnik ne tiska oziroma terminal se v tiskalniku ne polni.

    A: Preverite, ali je tiskalnik napolnjen.
    Preverite, ali je terminal pravilno vstavljen v tiskalnik (na terminalu mora LED indikator rdeče barve utripati, ko je tiskalnik priključen na napajanje).
    Izvlecite terminal iz tiskalnika in ga ponovno vstavite.