NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "TOP 3 trendi v intralogistiki", 23.4.24 od 9.00 - 09.30 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Pomembno obvestilo  •  Prevzem in izdaja opreme za Zebra servis smo prestavili iz Špica Modul centra v Trzinu v Špico v Črnučah. Kontaktni telefon in e-naslov!  

Kako vam lahko pomagamo?

Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek, ki se ne dogaja pogosto, a se je nanj potrebno dobro pripraviti in ga, če je le možno, celo preprečiti. Zagotovite si prioritetno obravnavo, saj je hitrost odziva ključna za uspešno reševanje incidenta.

Tehnično podporo nam zaupajo številna uspešna podjetja

Tehnična podpora se splača!

Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek! Pomembno je, da se na incident dobro pripravite in hitro odzovete. V videu si oglejte, kako vam Špicina tehnična podpora koristi takrat, ko jo najbolj potrebujete

Špica podpora

Pomoč na vsakem koraku

Naša ekipa za pomoč uporabnikom vam je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00. Ponujamo tudi pogodbo za vzdrževanje, ki vam zagotavlja pravico do prednostne podpore. 
Oddaljena pomoč uporabnikom
Za pomoč uporabnikom se bo naša podporna ekipa priključila na vaš računalnik in tako hitro uredila težave.
Začnite oddaljeno sejo
Dokumentacija
S klikom na gumb boste dostopali do: splošnih pogojev vzdrževalne pogodbe, cenika storitev, obrazca eRačuni in do garancijske izjave.
Dostopite do dokumentacije
Zebra servis

Prevzem in izdaja Zebre opreme za servis je na naslovu Špica International, d.o.o., Pot k sejmišču 33, Ljubljana. Kontakt za servis Zebra opreme: Jernej Seliškar, tel: 051 611 979, jernej.seliskar@spica.com
 

Zahtevek za pomoč

Obstoječi uporabniki naših sistemov zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.

Oddajte zahtevek
RAZISKAVA - ZADOVOLJSTVO S TEHNIČNO PODPORO

Kaj o nas menijo naše stranke?

Zadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave. 

Odstotek strank, zadovoljnih z odzivnim časom 93%
Odstotek strank, zadovoljnih s Špicinim osebjem 97%
Odstotek strank, zadovoljnih s hitrostjo odprave težave 92%

Kaj pravijo naše stranke?

“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”

Lučka Miklič

Slovenska filharmonija

“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”

Andrej Novak

Vzajemna d.v.z.

Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”

Branka Podgrajšek

Baumüller Dravinja d.o.o.