Rešitve za trgovine

  • P(ostanite) prva izbira kupca

    Danes pri nakupovanju pogosto ne gre več le za klasično zadovoljevanje potreb, ki jih stranka reši z nakupom. Stranka ob nakupu želi več, želi se počutiti dobro in biti vrhunsko postrežena. Raje se vrača tja, kjer je okolje prijetno in kjer je postavitev izdelkov takšna, da zlahka najde tisto, kar potrebuje.

    V brošuri Špica rešitve za trgovino preberite, kako ustvariti vrhunsko nakupno izkušnjo za potrošnika ter spoznajte tehnologije, ki vam bodo pri tem v pomoč in podporo.

    Prenos brošure
  • Planiranje in polnjenje prodajnih polic

    V času, ko so vsi napori trgovcev usmerjeni v učinkovito zadovoljevanje kupčevih potreb, največjo izgubo pomenijo izgubljene priložnosti, ker izdelka ni bilo na polici ali ga prodajni svetovalec ni uspel najti. Učinkovito in logično pozicioniranje proizvodov in spremljanje zalog na policah v realnem času sta ključna dejavnika uspešnega poslovanja. Za učinkovito stanje zalog na policah prodajalci preko mobilnih naprav naročajo dodatne izdelke iz centralnega skladišča ali neposredno pri dobavitelju.

    Želim izvedeti več
  • upravljanje z delovnimi nalogami

    Mobilno upravljanje delovnih nalog

    Prodajalci v trgovini dnevno opravijo na stotine nalog, kot je pomoč kupcem, dopolnjevanje zalog na policah, tehtanje produktov, brisanje politih tekočin, zbiranje vozičkov, vse z namenom kupcu ponuditi vrhunsko nakupno izkušnjo. Upravljanje z delovnimi nalogami, preverjanje ali so naloge opravljene in dodajanje nalog med delovnim časom, je precej naporno in zamudno opravilo. Rešitev za mobilno upravljanje delovnih nalog omogoča vodji učinkovito razporejanje delovnih nalog, prodajalci med policami pa dobijo informacijo o dodeljenih nalogah preko mobilne naprave, preko katere vodji sporočajo tudi povratne informacije o opravljeni nalogi.

    Želim izvedeti več
  • Self-scanning izdelkov

    Self-scanning izdelkov

     Način življenja nas sili, da vedno bolj hitimo, želimo narediti čimveč, pri tem pa ves čas komaj lovimo korak. Čakanje v vrsti na blagajni po opravljnem nakupu, je zato največji vzrok za kupčevo nezadovoljstvo, saj izgublja dragocen čas, ki bi ga lahko namenil za druga bolj nujna opravila. Dodatna izguba časa je še zlaganje izdelkov iz vozička na blagajno in spet nazaj v voziček. Vsemu temu se lahko izognemo z uporabo mobilnih “self scanning” naprav.

    Želim izvedeti več
  • Upravljanje z osnovnimi sredstvi

    Upravljanje osnovnih sredstev

     Naj bo vaš popis osnovnih sredstev z uporabo črtne kode bistveno hitrejši in brez napak. Špica zagotavlja celovito rešitev od svetovanja pri uvedbi, označevanja, prve inventure in podpore pri uporabi. Rešitev je pripravljena tudi za upravljanje osnovnih sredstev. Omogoča vodenje vseh informacij, ki jih v danem trenutku potrebujejo upravljavec, vzdrževalec, popisovalec in uporabnik osnovnega sredstva. Vsem je na voljo tudi mobilni dostop do podatkov preko raznih mobilnih naprav.

    Preberite več
  • registracija delovnega časa

    Registracija delovnega časa

     S sistemom Time&Space lahko trgovci učinkovito in uspešno razporejajo zaposlene glede na zakonske omejitve, sledijo izrabi delovnega časa po različnih lokacijah, stroškovnih mestih in obračunavajo delovni čas za potrebe obračuna plač. 

    Preberite več
  • skladiščno poslovanje

    Skladiščno poslovanje WMS

     Rešitev za skladiščno poslovanje vam zagotavlja učinkovito upravljanje z izdelki in materiali v skladišču.  

    Preberite več

Kontakt

KAREL STANOVNIK
040 800 081
karel.stanovnik@spica.com
Kontakt

Zaupajo nam: