• Hotelirstvo

    »Vpeljava sistema elektronskih ključavnic je prinesla večjo varnost. Velika prednost je tudi možnost pregleda odklepanj posamezne ključavnice.«

    Gregor Gregorin, vodja oddelka za informatiko Hotel Union

    Prenesite študijo primera

Rešitve za hotelsko panogo

Učinkovito upravljanje z mnogovrstnimi hotelskimi storitvami in zadovoljevanje iz dneva v dan rastočih potreb gostov nalaga uporabo naprednih tehnologij. Oglejte si naše rešitve za optimizacijo vašega poslovanja in zagotavljanje udobja vašim gostom.

  • Signature RFID

    Vingcard elektronske ključavnice

    VingCard ključavnice, ki ustrezajo najvišjim varnostnim standardom, so oblikovane in izdelane posebej za hotelska okolja.
    VingCard ključavnice, ki ustrezajo najvišjim varnostnim standardom, so oblikovane in izdelane posebej za hotelska okolja. Kljuke iz najnovejše kolekcije vrhunskih italijanskih oblikovalcev se bodo zlahka umestile v sodoben hotelski interier.

    Gostje lahko v sobe vstopajo z uporabo univerzalne kartice ali kar preko aplikacije na mobilnem telefonu. Ena kartica tako omogoča kontrolo vstopa v gostovo sobo, aktiviranje električnih porabnikov v sobi, upravljanje z energijo, koriščenje garderobnih omaric, brezgotovinsko plačevanje.

  • upravljanje z delovnimi nalogami

    Registracija delovnega časa

    Čas je edina stvar v podjetju, ki ga je nemogoče nadomestiti in vsaka izguba je dokončna. Ne da se ga kupiti na zalogo, skladiščiti ali povečati, zato je vse bolj dragocen vir.  

    Redna registracija delovnega časa v realnem času omogoča transparentnost in enako obravnavo zaposlenih. S takojšnim dostopom do podatkov lahko sledimo kdo bolj in kdo manj prispeva k ciljem organizacije.

    Preberite več
  • registracija delovnega časa

    Kontrola pristopa

    Zaščitite vaše prostore pred nepooblaščenimi vstopi in omogočite enostaven dostop tistim, ki ga potrebujejo. Time&Space kontrola pristopa omogoča celovit pristop k varovanju in nadzoru dostopa obiskovalcev in zaposlenih. Nadgradite jo lahko z logično kontrolo pristopa v domeno in do aplikacij. Združuje lastno programsko in strojno opremo ter uveljavljene in najbolj napredne identifikacijske tehnologije vodilnih svetovnih proizvajalcev.

    Za optimalni izkoristek vseh možnosti, ki jih naša rešitev ponuja, smo vam na voljo za svetovanje pri načrtovanju vaše rešitve in izbiri prave tehnologije.

    Preberite več
  • Upravljanje z osnovnimi sredstvi

    Popis osnovnih sredstev

    Vsakoletni popis osnovnih sredstev je velik časovni in organizacijski zalogaj. Zaposleni v času popisovanja ne opravljajo svojih rednih nalog, kar lahko traja tedne ali celo mesece. Njihovo redno delo ni opravljeno in se nabira, zato popisa ne opravljajo dobre volje. Veliko popisovalcev tu in tam odkljuka tudi tisto, česar v resnici sploh ne najdejo, in tako »pohitrijo« delo. Te napake se odkrije šele kasneje, sredi leta ali celo pri naslednjih inventurah. Analitiki ugotavljajo, da je povprečno vsaj 30 % sredstev napačno popisanih! 
     
    Špica priporoča rešitev popisa osnovnih sredstev preko črtne kode. Sodoben sistem je hiter, natančen in enostaven za uporabo. Špicino rešitev že vrsto let uporablja več kot 400 podjetij in organizacij. Popis se opravi v minimalnem času, zaposleni pa se zato lahko hitreje vrnejo k opravljanju rednih nalog.
     
    Preberite več

Kontakt

MIRO BREJC
041 379 696
miro.brejc@spica.com
Kontakt

Zaupajo nam: