• Finančne institucije

    »Z uvedbo rešitve Time&Space je Banka Koper v pol leta uspela uvesti centralizirano elektronsko evidentiranje delovnega časa, odpraviti zamude in napake pri pripravi obračuna plač, zmanjšati porabo papirja ter zagotoviti vsem zaposlenim vpogled v podatke o prisotnosti v realnem času.«

    Marko Režek, Banka Koper

Rešitve za finančne institucije

Finančne institucije imajo posebne zahteve, ki jih je potrebno strogo spoštovati. Vabimo vas k ogledu rešitev, ki so bile oblikovane s sodelovanjem finančnih institucij.

  • kontrola pristopa

    Kontrola pristopa

    Zaščitite vaše prostore pred nepooblaščenimi vstopi in omogočite enostaven dostop tistim, ki ga potrebujejo. Time&Space kontrola pristopa omogoča celovit pristop k varovanju in nadzoru dostopa obiskovalcev ter zaposlenih. Nadgradite jo lahko z logično kontrolo pristopa v domeno in do aplikacij. Združuje lastno programsko in strojno oprema ter uveljavljene in najnaprednejše identifikacijske tehnologije vodilnih svetovnih proizvajalcev.
     

    Da bi optimalno izkoristili vse možnosti, ki jih ponuja, smo vam na voljo za svetovanje pri načrtovanju vaše rešitve in izbiri prave tehnologije.

    Preberite več
  • Registracija delovnega časa

    Registracija delovnega časa

    Čas je edina stvar v podjetju, ki jo je nemogoče nadomestiti in vsaka izguba je dokončna. Časa se ne da se ga kupiti na zalogo, skladiščiti ali povečati, zato je vse bolj dragocen vir.  

    Redna registracija delovnega časa v realnem času omogoča transparentnost in enako obravnavo zaposlenih. S takojšnim dostopom do podatkov lahko sledimo kdo bolj in kdo manj prispeva k ciljem organizacije.
    Preberite več
  • popis osnovnih sredstev

    Popis osnovnih sredstev

    Vsakoletni popis osnovnih sredstev je velik časovni in organizacijski zalogaj. Zaposleni v času popisovanja ne opravljajo svojih rednih nalog, kar lahko traja tedne ali celo mesece. Njihovo redno delo ni opravljeno in se nabira, zato popisa ne opravljajo dobre volje. Veliko popisovalcev tu in tam odkljuka tudi tisto, česar v resnici sploh ne najdejo, in tako »pohitrijo« delo. Te napake se odkrije šele kasneje, sredi leta ali celo pri naslednjih inventurah. Analitiki ugotavljajo, da je povprečno vsaj 30 % sredstev napačno popisanih!
     
    Špica priporoča rešitev popisa osnovnih sredstev preko črtne kode. Sodoben sistem je hiter, natančen in enostaven za uporabo. Špicino rešitev že vrsto let uporablja več kot 400 podjetij in organizacij. Popis se opravi v minimalnem času, zaposleni pa se zato lahko hitreje vrnejo k opravljanju rednih nalog.
     
    Želim izvediti več

Kontakt

MIRO BREJC
041 379 696
miro.brejc@spica.com
Kontakt

Zaupajo nam: