• Našpičena ekipa

  • FMCG delavnica: Upravljanje FMCG prodajnih polic

    Objavljeno:
    16.12.2013
    Vabimo vas na delavnico Upravljanje prodajnih polic, ki bo potekala 4.2. od 9h do 13h na Špici (Pot k sejmišču 33, 1231 Ljubljana - Črnuče). 
     
    Predstavitev izdelkov na prodajnih policah pogosto predstavlja tisto tanko črto med uspehom in neuspehom izdelkov, blagovnih znamk in celotnih blagovnih skupin. Na prodajni polici se rojevajo uspešnice, tam izdelki propadajo. V času krize postaja dejstvo še bolj očitno - tradicionalne tehnike nagovarjanja kupcev namreč izgubljajo moč, oglaševalski proračuni pa se vse bolj premikajo h kupcem – neposredno na prodajne police. 
     
     
    Upravljanje blagovnih skupin (UBS) je orodje, ki ga uspešni dobavitelji vse bolj uporabljajo za utrditev odnosov s trgovci, upravljanje s prodajnim prostorom in optimizacijo zalog ter asortimana. Z UBS se krepijo blagovne znamke, povečuje vrednost impulznih nakupov in celo vpliva na potrošnikovo percepcijo blagovnih znamk. Osnove procesa vam bo predavatelj predstavil s kombinacijo strokovnih vpogledov, poznavanja psihologije kupcev, primerov dobrih praks in svojih petnajstletnih izkušenj tako na strani dobaviteljev kot trgovcev.
     
    Izvedeli boste: 
     
    Kateri so ključni elementi učinkovitih planogramov?
    Kako UBS uporabiti kot vzvod za tesna partnerstva s trgovci?
    Na kakšen način lahko dobavitelj standarde pozicioniranja svojih izdelkov uporabi kot izhodišče za prehod v uspešno UBS?
    V nekaterih blagovnih skupinah in prodajnih kanalih je kar 80% nakupov nenačrtovanih (impulznih). Kako lahko dobavitelji nagovorijo takšne kupce?
    Kako izdelke na policah narediti bolj vidne in jih izpostaviti?
     
    O predavatelju:
    Simon Hernaus je ustanovitelj in vodja podjetja Omnibus. Eden od začetnikov upravljanja blagovnih skupin v Sloveniji. Pred poletno sezono 1999. se je namreč preselil pred hladilnik bližnjega Petrolovega bencinskega servisa. Obrnil, preložil in pofotografiral je vse izdelke - sprva nezaupljivi poslovodja čudnemu početju kmalu ni več nasprotoval. To je bil začetek projekta, s katerim je Coca-Cola prepričala naftnega trgovca Petrol o priložnostih, ki jih odpira sodelovanje pri upravljanju blagovne skupine pijače. Več o predavatelju ... 
     
     
     
  • Prijava na delavnico

Stopite v stik

01 568 08 00
info@spica.com